وزیر ارتباطات: مردم از فیلترشکن استفاده نکنند

وزیر ارتباطات: مردم از فیلترشکن استفاده نکنند

وزیر ارتباطات در چند روزه گذشته تعداد زیادی از فیلترشکن ها مسدود شده اند و استفاده از این فیلترشکن های رایگان باعث رواج بدافزارها در موبایل ها می شود ، وزیر ارتباطات در جلسه هیات دولت از مردم خواسته تا از فیلترشکن ها استفاده نکنند ولی سوال اینجاست که آیا خود وزیر ارتباطات هم از فیلترشکن استفاده نمی کند؟

آیا خبرگزاری های دولتی بدون فیلترشکن وارد اینستاگرام می شوند؟

چرا مسئولان از مردم انتظاراتی دارند که خودشان رعایت نمی کنند؟
چرا خبرگزاری های دولتی با وجود فیلتربودن اینستاگرام، درآن فعالیت می کنند؟ مگر وزیر ارتباطات از مردم نخواسته که فیلترشکن نصب نکنند؟ یعنی پرسنل خبرگزاری های دولتی جزء مردم نیستند؟

در روز های گذشته اپلیکیشن های متفاوتی فیلتر شدند و فقط یک سری از اپ ها قابل دسترس بودند.

وزیر ارتباطات: مردم از فیلترشکن استفاده نکنند

به گزارش وبسایت شاهین شهروند، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات در جلسه هیات دولت درباره بازار فیلترشکن فروشی که ناشی از محدودیت های ایجاد شده برای پلتفرم های بین المللی و پهنای باند اینترنت بین الملل است به عنوان یک کارشناس از مردم خواست از این بدافزارها استفاده نکنند. او در پاسخ به خبرنگاری در این باره گفت:« همانطور که بارها کارشناسان اعلام کردند ، استفاده از فیلترشکن ها آسیب پذیری برای دستگاه ها از گوشی همراه تا لپ تاپ و کامپیوتر را بالا می برد و فرصتی برای هکرها می باشد که به دستگاه های کاربران نفوذ کنند پس بر همین اساس به عنوان یک کارشناس به مردم توصیه می کنم تاجایی که ممکن است استفاده نکنند.»

سپس درباره فروش فیلترشکن گفت:«اگرچه استفاده و فروش فیلتر شکن منع شده اما در قانون متاسفانه برایش جرم انگاری نشده است.این کار غیر مجاز است اما الان البته تلاش هایی دارد صورت می گیرد تا علاوه بر غیر مجاز بودن جرم انگاری هم بشود . البته در صلاحیت بنده نیست این مسئله و طبیعتا نهادهای مربوطه باید دنبال بکنند. ولی آنچه مهم است استفاده از این ها باعث ناامنی در ادوات و دستگاه های مردم می شود.»

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *